Participation in educational activities and testing ...
Objektové programovanie a prezentácia dát (UMB)
Vzdelávací program bude na úvod zameraný na riešenie programátorských úloh s využitím objektovo orientovaného programovania (OOP). Frekventanti vzdelávania sa naučia navrhnúť objektový model, rozdeliť úlohu medzi spolupracujúce objekty, určiť ich kompetencie a navrhnutý model implementovať. Ako programátorský jazyk bude zvolený jazyk Java. Na vysvetlenie základných konceptov OOP (zapúzdrenie, polymorfizmus a dedičnosť) sa budú využívať praktické úlohy, v ktorých sú tieto koncepty jednoducho a hlavne intuitívne uplatniteľné (napr. tvorba počítačovej hry). Druhá časť vzdelávania bude zamerané na zoznámenie sa so základnými princípmi návrhu, tvorby a údržby webu. Frekventanti vzdelávaní sa oboznámia so štandardami tvorby webových stránok (HTML, CSS), problematikou rozmiestnenia obsahu webovej stránky, pravidlami prístupnosti a použiteľnosti, publikovaním webu a prácou vo vybranom systéme pre správu obsahu.
Name/Target group | Term | Place | Free places |
---|